Sözcü Plus aboneliğini satın aldıysanız ve bu problemi yaşıyorsanız,
Sozcu.com.tr üzerinden girdiğinizde sağ üst köşede bulunan “Plus” bölümünden “Giriş Yap” butonuna tıklayarak e-posta ve parolanızla giriş yapıp, Sözcü Plus’ı kullanmaya web sitemiz üzerinden de devam edebilirsiniz.
Apple Store veya Google Play üzerinden satın almalarınızda abonelik iptalini yine cihazınızdaki Apple Store veya Google Play uygulamaları üzerinden gerçekleştirebilirsiniz.
Bunun için;
Apple Store üzerinden satın aldıysanız ve aboneliğinizi iptal ettirmek istiyorsanız https://support.apple.com/tr-tr/HT202039 adresindeki adımları takip edebilirsiniz.
Google Play üzerinden satın aldıysanız ve aboneliğinizi iptal ettirmek istiyorsanız https://support.google.com/googleplay/answer/7018481?co=GENIE.Platform%3DAndroid&hl=tr adresindeki adımları takip edebilirsiniz.
Facebook, Twitter gibi sosyal medya siteleri kendi uygulamaları içinde kendine özel bir tarayıcı kullanmaktadır. Bu nedenle sosyal medya sitesinden bir sozcu.com.tr linkine tıkladığınızda her seferinde e-posta ve parolanızla giriş yaparak içerikleri reklamsız olarak görebilirsiniz.
Sözcü Plus abonesi olmanın kredi kartı dışında mobil uygulamamızda yer alan Apple Store veya Google Play üzerinden satın alma opsiyonuda bulunuyor.
Bunun için uygulamamızda yer alan sağ alt köşedeki “Plus” butonuna tıklayarak açılan giriş ekranından “e-posta ile giriş yap” seçeneğini kullanarak giriş yapabilir ve Sözcü Plus aboneliğinizi mobil uygulamamız üzerinden kullanmaya devam edebilirsiniz.