Destek

Yaşadığınız sorun aşağıdakilerden birisi mi?

  • Sözcü Plus aboneliğini satın aldıysanız ve bu problemi yaşıyorsanız,

    1. E-posta ve paralonızla giriş yaptığınızdan emin olun.
    2. Giriş yaptıktan sonra profil sayfanızdan aboneliğinizin devam edip etmediğini kontrol edin.
    3. Tüm tarayıcılarınızı kapatıp tekrar açarak, sozcu.com.tr üzerinden Sözcü Plus’a giriş yapınız.
    4. Tarayıcınız (Chrome, Firefox, IE) çerezlere(cookie) izin verdiğine emin olun. Çerezler kapalı ise lütfen açın. Daha fazla bilgi için tıklayın
    5. Tarayıcınız (Chrome, Firefox, IE) çerezlere(cookie) izin verdiğine emin olun. Çerezler kapalı ise lütfen açın.
    6. Tarayıcınızı "Incognito" yani “gizli modda” kullanmayın. Bu modu kullanan okuyucularımız reklam görmemek için her seferinde üye girişi yapmak zorunda kalırlar.
    7. Giriş yaptığınız bilgisayar/tablet/telefon dışında başka bir cihazdan giriş yapmışsanız, bu cihazla da tekrar üyelik girişi yapmanız gerekmektedir.
    8. Bir Antivirüs programı (Avast, Symantec, Bitdefender, Kaspersky vb) kullanıyorsanız bu programın çerezleri engellemediğine emin olun.
  • Sozcu.com.tr üzerinden girdiğinizde sağ üst köşede bulunan “Plus” bölümünden “Giriş Yap” butonuna tıklayarak e-posta ve parolanızla giriş yapıp, Sözcü Plus’ı kullanmaya web sitemiz üzerinden de devam edebilirsiniz.

    1. Sözcü Plus’ı web sitemiz üzerinden satın aldıysanız PC/Desktop/Mobil web sitesi(tarayıcı) üzerinden sozcu.com.tr’de sağ üst bölümde yer alan “Plus” bölümünden “Giriş yap” seçeneğinden e-posta ve paralonızı girerek giriş yapın.
    2. Giriş yaptıktan sonra sağ üst köşede isminizin olduğu alana tıklayın ve açılan dikey menüde “Abonelik Durumu” sekmesine tıklayarak “Otomatik Yenilemeyi İptal Et” butonuna tıklayın.
  • Apple Store veya Google Play üzerinden satın almalarınızda abonelik iptalini yine cihazınızdaki Apple Store veya Google Play uygulamaları üzerinden gerçekleştirebilirsiniz.

    Bunun için;

    Apple Store üzerinden satın aldıysanız ve aboneliğinizi iptal ettirmek istiyorsanız https://support.apple.com/tr-tr/HT202039 adresindeki adımları takip edebilirsiniz.

    Google Play üzerinden satın aldıysanız ve aboneliğinizi iptal ettirmek istiyorsanız https://support.google.com/googleplay/answer/7018481?co=GENIE.Platform%3DAndroid&hl=tr adresindeki adımları takip edebilirsiniz.

  • Facebook, Twitter gibi sosyal medya siteleri kendi uygulamaları içinde kendine özel bir tarayıcı kullanmaktadır. Bu nedenle sosyal medya sitesinden bir sozcu.com.tr linkine tıkladığınızda her seferinde e-posta ve parolanızla giriş yaparak içerikleri reklamsız olarak görebilirsiniz.

  • Sözcü Plus abonesi olmanın kredi kartı dışında mobil uygulamamızda yer alan Apple Store veya Google Play üzerinden satın alma opsiyonuda bulunuyor.

  • Bunun için uygulamamızda yer alan sağ alt köşedeki “Plus” butonuna tıklayarak açılan giriş ekranından “e-posta ile giriş yap” seçeneğini kullanarak giriş yapabilir ve Sözcü Plus aboneliğinizi mobil uygulamamız üzerinden kullanmaya devam edebilirsiniz.